Журналістика

Код спеціальності: 
061
Передумови: 
На базі 9 класів
Форма навчання: 
Денна форма навчання
Термін навчання: 
3 роки 10 місяців (2 роки 10 місяців)
Галузь знань: 
06 Журналістика
Спеціальність: 
Журналістика
Кваліфікація фахівця: 
Фаховий молодший бакалавр з журналістики
Освітній ступінь фахівця: 
Фаховий молодший бакалавр

Працювати віддалено з будь-якої точки світу, бути відомими і спілкуватися з кращими, дізнаватися першим та творити новини, контролювати політиків та бути лідером думок - так, це все про журналістів. І саме у нашому коледжі ви станете кращими з кращих.

Журналісти інформують громадськість, аналізують події та поширюють важливі історії на місцевому, національному та глобальному рівнях.

Як стати журналістом і які навички знадобляться у кар’єрі?

Достатньо закінчити 9 класів і вступити до нашого коледжу. Вчитися 3 роки 10 місяців на денній формі навчання. Отримаєте кваліфікацію фахового молодшого бакалавра з журналістики.

Яка роль і обов’язки журналіста?

Журналісти досліджують події і готують матеріали для газет, журналів, радіостанцій, телебачення, онлайн-видань та соціальних мереж. Журналісти можуть працювати на певну інформаційну організацію, бути незалежними фрілансерамидбюж або поєднувати ці зайнятості.

Обов'язки журналістів відрізняються у залежності від роботодавця. Як правило, журналісти подають ідеї або виконують завдання редактора. Шукають джерела інформації та опитують героїв матеріалів. Ці матеріали або стають основою для статей, або монтуються для телевізійних, радіо-, веб-шоу.

Деякі журналісти редагують, презентують та транслюють історії. Це мультимедійні, теле- та радіожурналісти. Вони зазвичай самі редагують свої кліпи та створюють медіа-пакети для трансляції.

З досвідом, ви станете головними репортерами або спеціалістами-письменниками, експертами у політиці або бізнесі. Влаштуєтеся у національне чи міжнародне медіа або працюватимете критиками.

Ви можете перейти в різні сфери: з газети до радіомовлення або онлайн-журналістики. Працюватимете у прес-службах чи зв’язках із громадськістю.

 
Ви будете знати: 

Ви знатимете історію, термінологію та розвиток засобів масової інформації. Досліджуватимете тенденції та дискусії, законодавчу та нормативну платформу медіа діяльності. Відкриватимете нові методи аналізу та дослідження.

Під час практики створюватимете комунікації: текстові історії, відеоролики, фотографії, документальні фільми. Зверстаєте свої матеріали у соціальних та цифрових медіа. Верифікуватимете (перевірятимете) надійність джерел інформації, навчитеся писати інформаційні запити до установ, критично розмірковувати і співпрацювати в різноманітних медіа-проектах.

Ви навчитеся створювати власний бренд, використовуючи UGC (це тип різноманітного контенту), маркетинг, аналітику аудиторії, відвідуючи та ініціюючи прес-конференції. Створюватимете брифи для співпраці з амбасадорами та лідерами думок.  Вдосконалите особисті лідерські навички, управління проєктами, медіації (вирішення проблем), стратегічного планування.

Ми навчаємо створювати і вести власний блог, присутності у соціальних мережах, надсилати власні статті та рецензії до газет або веб-сайтів.

Якщо ви зацікавлені у певній галузі журналістики, наприклад, у спорті чи мистецтві, коледж допоможе з відвідуванням пов’язаних заходів. Так ви створите портфоліо для демонстрації вашого інтересу і навичок.

Ви будете вміти: 

Вибирати методики обробки інформації та форм її надання, необхідних для прийняття управлінських рішень. Розробляти рекомендації щодо журналістських заходів і дій у вирішенні управлінських завдань на основі результатів проведених досліджень. Приймати рішення щодо організаційної побудови інформаційної системи. Розробляти системи показників ефективності функціонування інформаційної системи та її оцінки. Приймати рішення та розробляти заходи щодо удосконалення інформаційної системи та підвищення ефективності її функціонування. Визначати тематичну орієнтацію органу ЗМІ з урахуванням побажань, рекомендацій аудиторії, авторського активу, громадських, державних організацій та установ, сві­тоглядних чи комерційних установок засновника. Визначати пріоритетні напрямки інформаційної діяльності журналістів зарубіжних засобів масової інформації. Здійснювати заходи щодо встановлення творчих зв'язків з працівниками прес-центрів, прес-служб зарубіжних мас-медіа. Узагальнювати досвід інформаційного впливу засобів масової інформації на суспільство, окремі соціальні гру­пи. Визначати основні напрямки інформаційної роботи. Впроваджувати в інформаційну діяльність новітню тех­но­логію інформаційного впливу.

 

Ви зможете працювати: 

На посадах:

  • арт-директора (керівника проекту в шоу-бізнесі, видавничій справі, кіно, дизайні, індустрії розваг тощо);
  • креативного директора (керівник з неймінгу, криейтингу та розвитку бренду, фахівець із стратегічного планування реклами);
  • директора з PR (фахівець із підвищення престижу, іміджмейкер у сфері політики та шоу-бізнесу);
  • дизайнера реклами (фахівець з розробки фірмового стилю для проектів та продуктів компанії);
  • рекламіста (спеціаліст з розробки та розповсюдження реклами);
  • прес-секретаря керівників громадських, політичних, комерційних та державних установ (фахівець у сфері підбору та аналізу інформації);
  • рекламного агента і менеджера по роботі з клієнтами (фахівець по роботі з клієнтами та з розробки рекламної стратегії);
  • менеджера зі зв’язків з громадськістю (спеціаліст з організації та проведення спеціальних PR-заходів, акцій ттощо);
  • копірайтера та спічрайтера (фахівця у сфері написання рекламних текстів чи слоганів, текстів промов, виступів для високопосадовців держави, політиків, громадських діячів чи бізнесменів);
  • медіабайєра (фахівця, який купує ефірний час на радіо й телебаченні, рекламні площі в друкованих та електронних ЗМІ);
  • медіапланера (фахівця з розробки медіастратегії для брендів).
  • телеведучий та радіоведучий (той, хто веде та розробляє програми) та ін.

Саме наш коледж дає цінний досвід журналістики. Як студент коледжу, ви можете взяти участь у створенні студентських проєктів. Перегляньте один із них - “Історії війни

Конкуренція за вакансії сильна. Тож вам потрібно показати роботодавцю, що у вас є досвід письма. Вам буде корисно мати приклади ваших опублікованих студентських робіт у портфоліо, особливо якщо вони містять ваше ім’я як автора.

Ваше робоче середовище може бути емоційно складним, тож ми загартовуємо у стресостійкості. 

Навчаємо монітонингу вакансій: вибору надійних джерел, перевірка репутації роботодавця, створюємо резюме та портфоліо, готуємо до співбесіди, реєструємося на фріланс-платформах

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ СПЕЦІАЛЬНОСТІ