Онлайн семінар з особливостей інтернет-маркетингу

Онлайн семінар з особливостей інтернет-маркетингу

 

1 грудня 2020 року представники Фахового коледжу інженерії та управління Національного авіаційного університету долучилися до участі в онлайн-семінарі «Інтернет-маркетинг – чи є життя без цифрової мережі». Під час заходу учасники мали можливість поглибити свої знання з питань специфіки просування бізнесу в цифрових каналах, зокрема, основних каналів комунікації та взаємодії з цільовою аудиторією; синергії комунікації в різних каналах; важливих аспектів побудови стратегії інтернет комунікацій тощо. Серед актуальних питань, що розглядалися під час семінару, учасників особливо зацікавив блок під назвою «Соціальні мережі та бізнес – як продавати, щоб купували», що передбачав опрацювання наступних питань:

  • Instagram. Facebook. Що обрати для свого бізнесу?;
  • Стратегія просування в соціальних мережах: упаковка пропозиції/товару/послуги, візуальні поінти, побудова контактної стратегії з Tone of Voice;
  • Створення трафіку на сторінку: робота з лідерами думок, коротко про таргетовану рекламу;
  • Особистий бренд жінки-керівника в соціальних мережах. Чи варто розвивати? На що орієнтуватися?;
  • Аналітика соціальних мереж.

Ми щиро дякуємо організаторам онлайн-семінару UKRSIBBANK BNP Paribas Group,  Women in Business та спікерам за можливість участі у заході та отриманні нових актуальних знань в умовах стрімкого розвитку цифрового суспільства, як для представників викладацького складу з метою оновлення навчальних програм, так і для студентів-маркетологів для формування відповідної теоретичної бази та практичних навичок у подальшій професійній діяльності.