Ділова гра «6 капелюхів свідомості» - методика кольорового мозкового штурму в атмосфері креативності та спілкування

Ділова гра «6 капелюхів свідомості» - методика кольорового мозкового штурму в атмосфері креативності та спілкування

Майбутні дизайнери-поліграфісти студентської групи 212-ВП в рамках тижня спеціальності «Видавництво та поліграфія» взяли активну участь у діловій грі за інноваційною методикою мозкового штурму «6 капелюхів свідомості».

Згідно цієї методики потрібно розглядати один об’єкт із різних точок зору – критики, емоцій, фактів, наче приміряти різні капелюхи в магазині. Тож основним завданням було проаналізувати дизайн упаковки для солодощів «Шоколад +Зефір», який створила у вигляді анімаційного кліпу студентка групи Максименко Поліна.

Після цього студенти розділилися на команди і висловлювали свою думку за певним «кольоровим» напрямком: хвалили (жовтий колір), критикували (чорній колір), пропонували альтернативні варіанти (зелений колір), проектували виробництво (синій колір), тощо.

Ділова гра пройшла у яскравій атмосфері творчості, відчуття командної роботи та надала студентам можливість отримати нові знання з психології, розширити креативний світогляд, вдосконалити навички самопрезентації та публічного виступу.